מה לומדים בקורס שלנו?

הקורס קידום אתרים שלנו מכסה מגוון רחב של נושאים הקשורים לאופטימיזציה של מנועי חיפוש. התוכן והמבנה המדויקים של הקורס עשויים להשתנות בהתאם לתקופה ולשינויים באלגוריתם של גוגל, אך הנה כמה מהנושאים המרכזיים שתוכלו ללמוד בו לעומק:

 

  1. מבוא לקידום אתרים: חלק זה מספק סקירה כללית של מהו קידום אתרים בעצם? מדוע הוא חשוב לעסקים ואתרים? ולמה כדאי ממש ממש ללמוד אותו לעומק.

 

  1. מחקר מילות מפתח: חלק זה מסביר כיצד לבצע מחקר מילות מפתח כדי לזהות את המונחים והביטויים שאנשים מחפשים שרלוונטיים לעסק שלך, וכיצד להשתמש בזה בחכמה בצורה שתתאים לקידום.

 

  1. מחקר מתחרים: פה נגלה איך בודקים את המתחרים שלנו לעומק, כולל מציאת כל החושקות והחולשות באתרים שלהם, ואיך כמובן נשתמש בזה לטובת קידום האתר שלנו.

 

  1. אופטימיזציה בתוך האתר: סעיף זה מכסה כיצד לבצע אופטימיזציה של התוכן והמבנה של האתר עצמו מבפנים כדי להפוך אותו לידידותי יותר למנועי חיפוש. זה כולל טכניקות כמו אופטימיזציה של מטא, תגים, כותרות, תוכן ועוד.

 

  1. אופטימיזציה מחוץ לאתר: חלק זה מכסה כיצד לבנות קישורים נכנסים באיכות גבוהה לאתר, כמו גם אסטרטגיות אחרות לשיפור הסמכות והמוניטין של האתר אותו נרצה לקדם.

 

  1. קידום אתרים מקומי: בחלק הזה נסביר כיצד לבצע אופטימיזציה של האתר לחיפוש מקומי, (למשל קידום אתרים בירושלים) כולל טכניקות של יצירת רישומי עסקים מקומיים בגוגל לעסק ואופטימיזציה עבור מילות מפתח מבוססות מיקום.

 

  1. קידום אתרים טכני: זה מכסה היבטים טכניים מתקדמים יותר של קידום אתרים, כמו אופטימיזציה של מהירות האתר, רספונסיביות למובייל וארכיטקטורת האתר.

 

  1. ניתוח ודיווח: פה נלמד כיצד להשתמש בכלים כמו גוגל אנליטיקס & גוגל סרצ קונוסל & תג מנגר – כדי לעקוב אחר ביצועי האתר שלך ולמדוד את האפקטיביות של הקידום המתבצע.

בסך הכל, הקורס שלנו מספק סקירה מקיפה של הטכניקות והאסטרטגיות השונות הכרוכות באופטימיזציה למנועי חיפוש של גוגל. החל ממחקר מילות מפתח ועד אופטימיזציה טכנית וכל מה שביניהם.

למידע נוסף על הקורס השאירו פרטים